Page 73 - komplet
P. 73
technológie
ZÁVESNÉ MOTORY SUZUKI, KTORÉ SÚ ŠPIÈKOU VO SVOJEJ TRIEDE S OCENENÝMI INOVATÍVNYMI, SPO¼AHLIVÝMI
A VÝKONNÝMI TECHNOLÓGIAMI A DIZAJNOM, POSKYTUJÚ POUŽÍVATE¼OM FUNKCIE A VÝHODY, VÏAKA KTORÝM
JE PLAVBA PRÍJEMNEJŠIA.
ODSADENÝ VIACSTUPÒOVÁ INDUKCIA
HNACÍ HRIADE¼ DF250, DF225, DF200AP, DF200A, DF175AP,
ODSADENÝ VIACSTUPÒOVÁ
HNACÍ HRIADE¼ DF70A a vyššie INDUKCIA DF175A, DF150AP, DF150A, DF150
Hlava motora je posunutá bližšie k prednej Rúry sacieho potrubia sa prepínajú medzi krátkymi
èasti, èím sa ažisko závesného motora a dlhými potrubiami poèas jazdy pri nízkych a vysokých
posunie dopredu. otáèkach, aby sa zabezpeèil správny objem vzduchu,
vstupujúceho do motora.
+ - Menej vibrácií
- Kompaktnejší + - Zvyšuje výkon pri plavbe vysokou rýchlosou s väèším
- Stabilnejšie riadenie objemom vzduchu.
- Zvyšuje úèinnos spa¾ovania a maximalizuje krútiaci
moment zvýšením hustoty nasávania vzduchu poèas
VVT (VARIABILNÉ ÈASOVANIE VENTILOV) plavby pri nízkych otáèkach.
VARIABILNÉ DF350A, DF325A, DF300B, DF300AP, DF250AP,
ÈASOVANIE
VENTILOV DF250, DF200AP, DF200A, DF175AP, DF175A, PRIAME SANIE VZDUCHU
DF150AP KRIVKA KRÚTIACEHO MOMENTU DF350A, DF325A, DF300B,
Variabilné èasovanie ventilov sa s VVT KROKOVÝ DF30A, DF25A
REŽIM
používa na reguláciu okamihu
otvorenia a uzavretia nasávacieho Konštrukcia priamej dráhy prúdenia
ventilu v závislosti od prevádzky vzduchu z nasávacieho otvoru do
valca potláèa akéko¾vek zvýšenie
motora. KRÚTIACI MOMENT bez VVT
+ - Ponúka plynulý a silný krútiaci vstupnej teploty a zvyšuje
moment. úèinnos spa¾ovania. Prúdenie vzduchu
- Poskytuje zvýšenú akceleráciu + - Poskytuje vyšší výkon pri malom
zdvihovom objeme a zlepšuje úèinnos spa¾ovania.
poèas prevádzky vo všetkých NÍZKE STREDNÉ VYSOKÉ
OTÁCKY MOTORA
rozsahoch otáèok.
OBMEDZOVAÈ ODKLONU (TRIM)
ÚSPORNÉ SPA¼OVANIE
DF9.9B a vyššie SKLON DF60A, DF50AV a vyššie (nie DF60AQH)
ÚSPORNÉ Obmedzovaè odklonu (trim), ktorý Obmedzovaè odklonu
SPA¼OVANIE (nie u modelov DF250/DF225/DF200/DF150)
zabraòuje odklonu závesného
Systém riadenia úsporného spa¾ovania privádza správne motora za hranicu zvoleného uhla.
množstvo zmesi paliva a vzduchu v závislosti od
podmienok plavby. + - Zabraòuje poškodeniu èlna
alebo závesného motora
+ - Výrazné zlepšenie spotreby paliva vo všetkých
rozsahoch otáèok, najmä pri cestovnej rýchlosti. v dôsledku nadmerného
- Vïaka zlepšenej spotrebe paliva sa ušetrí palivo odklonu motora.
a náklady za benzín sa znížia.
Krokový (pomalý) režim Suzuki
SAMONASTAVOVACIA (volitelná výbava)
KROKOVÝ
ROZVODOVÁ REAZ REŽIM DF40A a vyššie (nie DF250/225/200/150)
SAMONASTAVOVACIA
ROZVODOVÁ REAZ DF40A a vyššie Systém, ktorý udržuje èln v chode pri urèitej rýchlosti
Rozvodová reaz je umiestnená pri nízkych otáèkach. Sú ním vybavené všetky
v olejovom kúpeli a preto modely s rukoväou kormidla DF40A a vyššie.
nevyžaduje mazanie a je + - Udržuje rýchlos èlna pri nízkych otáèkach
vybavená automatickým bez ovládania plynu.
hydraulickým napínaèom,
ktorý nepretržite udržiava ŠTARTOVANIE BEZ K¼ÚÈA
jej správne nastavenie. (volitelná výbava)
+ - Dlhšia životnos v porovnaní s rozvodovými remeòmi ŠTARTOVANIE DF70A a vyššie (nie DF250/225/200/150)
BEZ K¼ÚÈA
rovnakej triedy. Systém, ktorý umožní naštartovanie motora na dia¾ku;
- Reaz nevyžaduje údržbu.
staèí, ak máte nablízku prívesok na k¾úèe.
+ - Pomôže odhali krádež skôr ako v prípade bežného
k¾úèa.
- K¾úè nie je potrebné zasunú do zámku zapa¾ovania.
73
www.imidjex.sk