Page 74 - komplet
P. 74

výkonné V6
                                                                  a radové 4 - valcové motory




                                                                                                      Nový DF300B
                                                                                              Nový motor DF300B je prvý
                                                                                               štvortaktný závesný motor
                                                                                                     na svete s výkonom
                                                                                               300 koní s dvomi vrtu¾ami
                                                                                              (pod¾a výskumu spoloènosti
                                                                                                    Suzuki). Kombinácia
                                                                                                 dvojvrtu¾ového systému
                                                                                                  Suzuki a dvojstupòovej
                                                                                                 redukcie Suzuki úspešne
                                                                                                zlepšila krútiaci moment,
                                                                                               ktorý je vhodný najmä pre
                                                                                             ažké èlny. Konštruovaný pre
                                                                                               každodenné používanie vo
                                                                                           ve¾kých èlnoch, motor DF300B
                                                                                          bol konštruovaný tak, aby sa dal
                                                                                          používa s palivom s oktánovým
                                                                                             èíslom 91. Najnovší špièkový
                                                                                                   model motora Suzuki
                                                                                                     je hoden oznaèenia
                                                                                                    „NEPREKONATE¼NÝ
                                                                                                     ZÁVESNÝ MOTOR“.
                                                                                            Katsuhiro Fukuda, hlavný inžinier




                      SELEKTÍVNA
              SELEKTÍVNA
              ROTÁCIA  ROTÁCIA SUZUKI                                        PRESNÉ OVLÁDANIE SUZUKI
             Funkcia pre výber súbežnej                               PRESNÉ  (ELEKTRONICKÁ REGULÁCIA PLYNU
             alebo protibežnej rotácie na                            OVLÁDANIE  A RADENIA)
             jednom závesnom motore pomocou                         Riadenie z dia¾kového ovládania sa do závesného motora
             volite¾ného konektora.                                 prenáša pomocou elektrického signálu a nie cez tradièné
                                                                    mechanické lanká a ovládacie káble.
            +Na jednom závesnom motore možno
               použi súbežnú alebo protibežnú rotáciu.             +- Menšie trenie a odpor v porovnaní
                                                                         s mechanickým ovládaním, ktoré
                                                                         používa skutoèné ovládacie lanká
                                                                         a káble.
                      TICHÝ CHOD                                       - Integrácia úsporného spa¾ovania
              TICHÝ CHOD
                                                                         ponúka lepšiu spotrebu paliva
             Hluènos nasávania sa potláèa                               v širokom rozsahu otáèok a rýchlosti.
             v rezonátore, vïaka èomu                                  - Prispieva k rýchlej a spo¾ahlivej
             je závesný motor tichší.                                    prevádzke.

            +- Tichý chod.
               - Nižšia hluènos, vïaka
                 èomu je plavba príjemnejšia.                            Pri kúpe lodného motora Suzuki získate v cene
                                                                  servis na dva roky alebo do 100mh (èo nastane skôr).

               model                            350A/325A            300B           300AP/250AP     200AP/175AP/150AP
               selektívna rotácia
               viacstupòová indukcia
               hydrodynamická skriòa prevodovky
               riadiaci systém spätnej väzby snímaèa O2
               krokový režim
               dva prívody vody
             farebné prevedenie: perleová èierna / ¾adová biela
             štandardná výbava (   ) : presné ovládanie suzuki, dvojstupòová redukcia, variabilné èasovanie ventilov, odsadený
             (zalomený) hnací hriade¾, priame zapa¾ovanie, samonastavovacia rozvodová reaz, úsporné spa¾ovanie, tichý chod,
             obmedzovaè otáèok, varovanie nízkeho tlaku oleja, vyplachovanie sladkou vodou, obmedzenie odklonu (trim)
             volite¾ná výbava (   ) : krokový režim, štartovanie bez k¾úèa
         74
                                                                www.imidjex.sk
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79